Alla inlägg den 16 mars 2012

Av b4heleneafter - 16 mars 2012 15:29

Jag har hört ryktesvägen att det är fredag!   


Skönt som fan för jag känner mig trött. Borde träna idag men jag är nog på G att bli sjuk så jag struntar nog i det. Sov lite längre och kom in till jobbet efter lunch, de behövdes   ....är trött ändå.


Ska hem å ta det lugnt, tänkte tvätta mina sängkläder imorgon...hurraa...de e dags. Sen söndag förhoppningsvis träning och sen bio med kompis.


Känns som om jag har något löst i högerknät när jag går..hoppas det går över. Ny sjukgymnast nästa vecka via företagshälsovården så jag hoppas jag kan få lite hjälp med knäna och benet och nacken. Höger vad är i stort sett full  med muskelknutar pga att jag har haltat så länge. Sen även ny Pyskolog i slutet på denna månad..får se om hon/han kan hjälpa mig lite. Överväldigar min dietist med allt jag har att säga..haha..


D e skönt att snacka med nån som är där för att lyssna..inte nån kompis eller familj.




Nu en banan och tebax till jobbet..


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards